Geldiğiniz an özgün tasarımıyla merkezimize girdiğiniz andan itibaren huzur ve sakinlik hissedersiniz.

Buhar banyosu, sauna gibi sıcak ve buharlı ortamlarda vücudunuzu dinlendirmek, cildinize derin nefes aldırmak, vücuttaki toksinlerden kurtulup biraz rahatlamak kuşkusuz sağlımıza etkili bir katkı yapar. Bu sağlıklı uygulamaları makul aralıklarla tekrarladığımızda kendimizi yoğun gündelik yaşamdan bir nebze olsun arındırmış, vücudumuzu alabildiğine dinlendirmiş oluruz. Sıcak suyun ve buharın insan vücuduna olumlu etkisini hemen hissederiz.

Güngören’de Sıcak ve Soğuk Taş Terapileri

Taşlardan gelen doğal güç, sertleşmiş kaslarınızın rahatlamasına yardımcı olur ve masaj terapistinizin derin dokularınızı daha etkili bir şekilde manipüle etmesini sağlar. Aşırı gergin kaslar masaj etkisini engelleyebilir, bu nedenle kaslarınız aşırı sıkı veya sertse, ısıtılmış taşlar masajın gerginliği gidermek ve ağrıyan kasları hafifletmeye faydalı olması için ekstra gevşeme sağlayabilir.

Sıcak ve Soğuk Taş Terapileri Nasıl Yapılır?

Sıcak taş masajı, ısıtılmış taşların terapötik (tedavi edici) yararını en üst düzeye çıkarmak için kişinin vücudunun bazı kısımlarına yerleştirildiği doğal bir terapidir. Kullanılan taşlar tipik olarak nehir kayaları veya bazalttan yapılmış çok pürüzsüz yüzeyli taşlardır. Bu taşlar, kullanmadan önce sterilize suda ısıtılır. Bazalt taşlardaki yüksek demir içeriği, masaj sırasında ısınmayı sağlar. Sıcak taş masajları hem fiziksel hem de psikolojik seviyelerde yararlıdır.

Soğuk taş terapilerinde kullanılan (çoğu kez mermer) soğuk taşlar, iltihaplanmayı azaltmaya ve tedavi edilen bölgeyi canlandırmaya yardım eder. Sinir sistemini uyarırlar ve sıcak taşlarla birlikte kullanıldıklarında vücutta temizleyici bir etki yaratırlar. Vücudun, prostaglandin salınmasına neden olan analjezik etkileri vardır ve bu da sorunlu alanlarda daha derin çalışma imkanı sağlar. Vücudun stresli kaslarında tahrişe neden olan histamin miktarını da azaltırlar, böylece kasların rahatlamasına ve daha etkili bir şekilde tedavi edilmesine yardımcı olurlar.